Βγάζω συχνά άφθες και επιχείλιο έρπητα. Μπορούμε να κάνουμε κάτι με κάποιο Laser;

Πάρα πολύ εύκολα! Η αντιμετώπιση της άφθας και του επιχείλιου έρπητα με τα Laser γίνεται εύκολα, ανώδυνα, και μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Αρκούν μερικοί παλμοί από ένα Laser, όπως το Er: YAG Laser, το Nd: YAG Laser ή ακόμα και ένα διοδικό Laser, χωρίς να ερχόμαστε σε επαφή με τη βλάβη, χωρίς την ανάγκη αναισθησίας και φυσικά χωρίς καθόλου πόνο, και οι άφθες ή ο επιχείλιος έρπητας αποτελούν παρελθόν. Η θεραπευτική ενέργεια του Laser επουλώνει τα ευαίσθητα έλκη, ο πόνος που προϋπήρχε εξαφανίζεται αμέσως και μετά από μερικές ημέρες δεν υπάρχει κανένα σημάδι της βλάβης στο στόμα. Ειδικά στην περίπτωση του έρπητα προτιμότερη είναι η χρήση του Nd: YAG Laser. Και αυτό ισχύει γιατί ο έρπητας είναι μια αρκετά περίπλοκη πάθηση, καθώς ο ιός που τον προκαλεί κρύβεται στα γάγγλια και μόνο μια μικρή ποσότητα έρχεται στην επιφάνεια κατά την εμφάνιση των στοματικών εκδηλώσεων. Κατά συνέπεια είναι δύσκολη η εξόντωση του ιού συνολικά, καθώς η μεγαλύτερη ποσότητα του παραμένει κρυμμένη στα γάγγλια. Γι’ αυτό το λόγο δεν υπάρχει καμία ουσιαστική μόνιμη θεραπεία, παρά μόνο συμπτωματική αντιμετώπιση κάθε φορά που εμφανίζονται τα συμπτώματα. Τα νέα όμως από τον τομέα των Laser έρχονται να αλλάξουν τα δεδομένα. Πανεπιστημιακές έρευνες έχουν δείξει ότι με τη διαδοχική εφαρμογή του Nd:YAG Laser κάθε φορά που εμφανίζονται τα συμπτώματα και ειδικά όταν αυτή γίνεται στο αρχικό στάδιο εμφάνισης των εξανθημάτων, οδηγούμαστε σε σταδιακή αραίωση του χρόνου επανεμφάνισης της πάθησης και πολλές φορές τελικά σε οριστική, πλήρη εξαφάνιση της.