Γιατί είναι καλύτερη η περιοδοντική θεραπεία με Laser;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η περιοδοντική θεραπεία με Laser είναι καλύτερη από τη συμβατική περιοδοντική θεραπεία και έχει καλύτερη πρόγνωση. Οι κυριότεροι από αυτούς είναι οι παρακάτω:

1. Η περιοδοντική θεραπεία με Laser είναι συνήθως συντηρητική και ελάχιστα επεμβατική. Έτσι στις περισσότερες περιπτώσεις αποφεύγονται οι χειρουργικές επεμβάσεις και τα ράμματα.
  2. Η χρήση των Laser στην συντηρητική περιοδοντική θεραπεία γίνεται χωρίς πόνο ή μερικές φορές με ελάχιστο πόνο (ανάλογα με τη βαρύτητα της πάθησης).
  3. Λόγω της έλλειψης πόνου δεν χρειάζεται αναισθησία. Έτσι αποφεύγονται και οι βελόνες, καθώς και το ενοχλητικό μούδιασμα της αναισθησίας. Στις ελάχιστες περιπτώσεις που ο ασθενής αισθάνεται κάποιον πόνο, συνήθως αρκεί λίγο αναισθητικό spray, ενώ η διάρκεια του μουδιάσματος είναι μόνο μερικά λεπτά.
  4. Ο ασθενής αισθάνεται πολύ πιο άνετα κατά τη διάρκεια της θεραπείας, καθώς η υποουλική απόξεση γίνεται με το Er:YAG Laser τόσο απλά όσο ένας καθαρισμός.
  5. Επιπλέον, ταυτόχρονα με την υποουλική απόξεση και την αφαίρεση του φλεγμονώδους επιθηλίου, το Laser σκοτώνει όλα τα παθογόνα μικρόβια και κυριολεκτικά αποστειρώνει τον περιοδοντικό θύλακο καθώς και τους ιστούς γύρω από αυτόν.
  6. Λόγω της ισχυρής αναλγητικής δράσης των Laser, η ευαισθησία των ούλων μετά τη θεραπεία είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με τη συμβατική υποουλική απόξεση και περνάει μέσα σε 2-3 ημέρες.
  7. Επίσης, λόγω της ισχυρής αναπλαστικής δράσης των Laser, η φλεγμονή εξαφανίζεται άμεσα, τα ούλα σταματούν να αιμορραγούν και η επαναπρόσφυση τους στην επιφάνεια της ρίζας γίνεται μέσα σε λίγες μόνο ημέρες.
  8. Λόγω και πάλι της ισχυρής τους αναπλαστικής δράσης, τα Laser δίνουν μια δυνατή ώθηση στην οστική ανάπλαση, οδηγώντας σε ταχύτερη, μεγαλύτερη και καλύτερης ποιότητας επαναδημιουργία οστού στην περιοχή της βλάβης.
  9. Τέλος, ακόμα και στην πιο σπάνια περίπτωση της χειρουργικής περιοδοντικής θεραπείας με Laser, ισχύουν και πάλι τα πλεονεκτήματα της αποστείρωσης του χειρουργικού πεδίου, του μικρότερου και συντομότερης διάρκειας μετεγχειρητικού πόνου, της ταχύτερης επούλωσης της τομής και γρήγορης επαναπρόσφυσης των ούλων και φυσικά της ταχύτερης και καλύτερης οστικής ανάπλασης.